søndag 20. januar 2008

Diva og den store scrappekrigen er scrappeoppgaver denne måneden

Nå er det en stund siden jeg har vært innom her. For tida hplder jeg på med Diva oppgaver i konkurransen på scrapping.no. I tillegg er jeg med på den store scrappekrigen på samme forum.

Her er de to loene jeg har gått videre med i scrappekrigen fram til nå.

Oppgave 1 er den doble loen. Dette var en oppgave jeg skulle la meg inspirere av en lo som var lagt ut på forumet. For min del ble det en scraplift. Bildene er tatt fra Saltverket, vår lille paradis på sommeren, rett ved huset vi bor.


Oppgave1













Oppgave2

























Oppgave 2 var en oppgave men skulle velge seg en farge og la denn komme fram på loen, samt men måtte bruke 3 knapper. Jeg valgte blått. Her har jeg brukt gamle basic grey ark, maskinsøm, hampetråd, bånd, stempler fra Kreativ hobby, rubons og mesh. Det er også brukt foamstamps og maling fra MM.

2 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Gratulerer med blogg Nina :o)

Gleder meg til å følge med fremover!

NinaL sa...

Neimen så morsomt at du var innom her da! Vi får se hva jeg kan få til her etter hvert, noe må det vel bli....