torsdag 5. februar 2009

Valentinekort i full fart


Her er et Valetineskort laget på restepapir, igjen. Har i grunnen vært flink til å bruke restepapir etter å ha skåret alt av rester opp i max 15x15 cm store biter. Oppbevarer dem stående i en Tupperwareboks.


Kortet endte opp på en 2. plass i kortkonkurranse på scrapping.no. Jeg er kjempefornøyd med den plasseringen, og i gruinnen overrasket. Brukte ikke mer enn en halvtime på kortet til sammen.


Hjertet er et stempel fra en eller annen produsent jeg ikke vet navnet på. Stempeltrykket er embosset. Oppgaven som skulle gjøres i konkurransen, gikk ut på å ikke ha rette kanter på noen ting som ble brukt på kortet. Derfor er alle ark revet.

2 kommentarer:

Mariann (mais) sa...

Ååå, dette kortet var knalltøft. Nydelig pyntet Nina. Dette er du god på :-)
Og så flink du er som har fått orden på restepapiret. God idé. Ønsker deg ei flott helg!
Klem Mariann

NinaL sa...

Hei Mariann! Takk for koselig kommentar. Restepapirsystemet mitt har jeg lært av Anne Bente, og fungerer helt supert. Har aldri vært så flink til å bruke restepapir som etter at jeg fikk ordnet det slik.